2020-2021-окуу жылындагы тайпалардын кураторлору
2021-2022-окуу жылындагы тайпалардын кураторлору
Кураторлордун студенттик тайпаларда жүргүзүүчү тарбиялык иштери
№ < /strong> |
Өтүлүү мөөнөтү |
Куратордук сааттар үчүн сунушталуучу темалар |
Максаты жана милдеттери |
Иштин формы |
1. |
Сентябрь ичи |
Студенттин жүрүм-турум кодекси |
- ОшМУнун студенттери үчүн иштелип чыккан «Студенттин жүрүм-турум кодекси» мененаны ташуу - Студенттин укуктары жана милдеттери менен таанышуу; - Кодекс каралган эреже бузуулар, аларды болтурбоо, алдын алуу масласелери боюнча пикир алмашуу, талкуулоо. |
Ангемелешүү |
Өсө бер, Кыргызстан! |
- Кыргыз Республикасынын көз карандысыздыгынын 30 жылдыгына карата мамлекеттеги жетишкендикер, ийгиликтер жана колдон чыккан мүмкүнчүлүктөр жөнүндө талкуу; - «Өлкөмдүн өнүгүүсүнө мен кантип салым кошо аламын?» деген суроого биргеликте жооп издөө |
дебат |
||
2. |
Октябрь ичи |
Жугуштуу ооруларды алдын алуу, коргонуу, жайылышына жол бербөө жолдору, өздүк гигиена |
- Жугуштуу оорулардын түрлөрү, жугуу жолдору, коргонуу, жайылышына жол бербөө жөнүндө адис менен маектешүү; - Өздүк гигиена боюнча маалымат алуу; - Ковид-19 вирусуна байланышкан санитардык-эпидемиологлык талаптар, аларды аткаруу боюнча маалымат алуу. |
Адистин лекции |
Убакытты кантип рационалдуу пайдалануу керек? |
- Убакыт акчадан да кымбат экендигин аңдап түшүнүүгө жетишүү; - Сабактан сырткары убакытта өзүн өзү өнүктүрүүнүн жолдору жөнүндө маалымат алуу; - Р.Абдыкадыров атындагы Таланттар академиясындагы студенттик ийримдер жөнүндө маалымат алуу; -Студенттик кеңеш тарабынан жүргүзулүп жаткантик студентик долбоорлор менен таанышуу. |
аңгемелешүү |
||
Кылмыштуулукка – жол жок |
- Студенттер арасында кылмыштуулукту алдын алуу, болтурбоо боюнча профилактикалык иштер жөнүндө маалымат алуу; - Жаштар арасында күтүлүүчү кылмыштуулуктун сэптери жана кесепеттери жөнүндө талкуу. |
Тегерек стол |
||
ОшМУнун студенттеринин окуу жайдагы киинүү маданаты |
-ОшМУнун студенттеринин окуу жайдагы киинүү маданияты Кийинүү стили, суйлөө маданаты |
Диспут |
||
3. |
Ноябрь ичи |
Маданий мурастарды сактоодо, муундан муунга өткөрүүдө жаштардын ролу |
- Маданий мурастар, маданий баалуулуктар жөнүндө маалымат алуу; - Маданий мурастарды сактоодо, муундан муунга өткөрүүдө жаштардын ролун аңдап түшунүү; - бүгүнкү ааламдашуу доорундагы бул багыттагы коркунучтар жана кесепеттер жөнүндө талкуу. |
Тегерек стол |
Саламдашуу адеби |
- Саламдашуунун маанисин билүү; - Саламдашуунун түрлөрү, саламдашуу адеби менен таанышуу. |
аңгемелешүү |
||
Р.Абдыкадыров кылымда жаралчу бир талант |
- Р.Абдыкадыровдун 80 жылдыгына карата анын өмур баяны, басып өткөн жолу, чыгармачылыгы жөнүндө маалымат алуу; - Р.Абдыкадыровдун чыгармалары аркылуу кыргыз искусствосуна салынган чыйыр тууралуу маектешүү. |
аңгемелешүү |
||
Студенттерге модульдук системы, AVN системы менен тааныштыруу, алардын модулдарга экзамендерге даярдыгын көзөмөлдөө |
Студенттерге модульдук системы, AVN системы менен тааныштыруу, алардын модулдарга экзамендерге даярдыгын көзөмөлдөө |
Аңгемелешүү |
||
4. |
Декабрь ичи |
Социалдык тармактарды колдонуунун оң жана терс эффекттери |
- Социалдык тармактарды колдонуунун оң жана терс жактарын иликтөө; - Социалдык тармактарды туура колдонууга сунуштарды алуу. |
Дебат |
Экстремизм, терроризм, радикализм коркунучтары |
- Жаштар арасында радикалдашууну (диний, идейлык, тыю салынган уюмдар) алдын алуу; - Экстремизм, терроризм, тыю салынган диний агымдар жөнүндө маалымат алуу; - Жаштардын радикалдашуусун алдын алуу, болтурбоо жана жайылышына бөгөт коюу аракеттериндеги ар бир жарандын жоопкерчилигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
Адис менен жолугушуу |
||
Жаңы жылга жаңы максаттар жана милдеттер |
- Өтүп бара жаткан жылга баа берүү; - «Өтүп бара жаткан жыл мен үчүн эмнеси менен жемиштүү болду?» деген суроого жооп берүү; - «Өтүп бара жаткан жылы ниет кылган кайсыл иштерди аткарууга жетишпей калдым?» деген суроонун негизинде келе жаткан жаңы жылга максат, милдеттерди жазуу. |
Аңгемелешүү |
||
Куратор тарабынан кырдаалга жараша актуалдуу масласелер боюнча тандалган тема |
Куратор аныктайт |
Куратор тандайт |
||
5. |
Январь ичи |
Академиялык тазалык |
- Академиялык тазалык принциптерин билүү, тайпадаги студенттер арасында бул принциптердин сакталышына баа берүү; - Академиялык тазалык принциперин бузулушу менен байланышкан кесепеттердин болуусун аңдап түшүнүү; - Таза сессия өткөрүүдөгү студенттин жоопкерчилиги боюнча говори. |
Дебат |
6. |
Февраль ичи |
Менин болочок кесибиме койгон замандын негизги талаптары |
- Заманбап адис болуу үчүн талап кылынуучу көндүмдөрдү, билимдерди билүү; - Эмгек рыногунун суроо-талаптарына анализ жүргүзүү; - Кесипкөй болууга даярдануу үчүн милдеттерди алуу. |
Дебат |
Бүгүнкү мекенчил жаштардын модели |
- “Бүгүнкү заманбап профессионально мекенди, элди, жерди сактоо дегенди кандай түшүнсө болото?» деген суроого жооп издөө; - «Мекенчил адамдын бүгүнкү образы кандай?» деген суроого жооп издөө. |
Ангемелешүү |
||
Улуттар аралык ынтымакты бекемдөө |
Улуттар аралык ынтымакты бекемдөө |
Аңгемелешүү |
||
7. |
Март ичи |
Биз жаштар сергек жашоо үчүн |
- Жаштар арасында спортту даңазалоо; - кыргыз элинин мыкты спортчулары жөнүндө маалымат алмашуу; - Сергек жашоо образын даңазалоо. |
Мотивациялык видеолорду көрүү жана маектешүү |
Университет–жашыл бакча |
«Университет–жашыл бакча» аталышында акция катышуу; - Билим алып жаткан имаратты жана короосун жашылдандыруу боюнча тайпа иштеп чыкканны идея ишке ашыруу. |
Экскурсия |
||
Акындын төрт сап ырында... |
- Куратор жанатер студент биргеликте тандаган кайсыл бир акындын чыгармаларына саякат жасоо; - Ырларды көркөм окуу. |
Адабий кече |
||
Нооруз майрамына карата ОшМУ жазы-2021 таланттуу студенттердин фестивалына катышуу |
Нооруз майрамына карата ОшМУ жазы-2021 таланттуу студенттердин фестивалына катышуу |
Экскурсия |
||
8. |
Апрель ичи |
Китеп окуйбуз |
- Тайпада бир айлык акция уюштуруу; - Куратор жанатер студент биргеликте тандаган адабий чыгармаларга талкуу жургүзүү; - Китеп окууга жаштарды үндөгөн видеоролик, постерлерди жасоо, социалдык тармактар аркылуу таратуу. |
Бир айлык акция |
9 |
Май ичи |
Улуттук иденттүүлүк – туруктуу мамлекет |
- Кыргыз элинин улуттук иденттүүлүктөрү жана аларды башка улуттар менен салыштыруу; - Ааламдашуу заманында улуттук иденттүүүлүктү сактоо мамлекет үчүн келечек экендигин аңдап түшүнүүгө жетишүү. |
|
Студент илимий иштерин кантип жүргүзө алат |
- Студенттик ормий иштер жана алардын түрлөрүн билүү; -Студенттик ормий иштерге коюльган -талаптарды билүү; - «Студент илимий иилдөөгө кантип катышса болото?» деген суроого жооп издөө. |
|||
ОшМУнун эс алуу зонасына баруу |
ОшМУнун эс алуу зонасына баруу |