ФМО_Калдык билим_АККР_1,2
ФМО_Калдык билим_АККР_1,2

“Физика-математикалык билим берүү” багыты боюнча магистратуранын 1,2-курс үчүн дисциплиналардын комплекстүү суроолору(профиль:физика)

Компе

тенции

Тапшырмалар жана суроолор

Дисциплина

ОН-2.Өзүнүн кесиптик ишмердүүлүгүнүн илимий багытын калыптандыруу үчүн өз алдынча изилдөөнүн жаңы ыкмаларын,билим берүү чөйрөсүндө мониторинг жана экспертиза жүргүзүүгө, административдик ресурстарды табууга үйрөнөт.

ОК-4, ПК-3, ПК-14,СЛК-2

ОН-3.Заманбап педагогикалык теориялар жана билим берүү технологиялары тармагында өз алдынча билим алат жана илимий жана педагогикалык практикада натыйжалуу пайдалана алат.

ОК-3, ИК-4,ПК-4,ПК-5

ОН-7.Тажрыйба – эксперименталдык ишти жүргүзүү, инновациялык процесстерге катышуу технологияларын билет,илимий эксперименттердин натыйжаларын иштеп чыгуу үчүн эсептөө ыкмаларын колдонот.

ПК-12, ПК-13, ПК-16, ПК-18, СЛК-3.

1. 1

ПК-2

ЖОЖдордо физиканы окутуу процессин жөнгө салуучу (регламенттөөчү) документтер. Стандарт – билим берүү системасынын коомдун керектөөлөрүнө шайкештигин демонстрациялаңыз.

Технология высшего проф ессионального образования

2.

НББП (ООП) жана анын структурасын атаныз.Окуу планы (бакалавр ФМБ) жана циклдарын тушундурунуз.

Технология высшего проф ессионального образования

3. 2

ПК-2.

Физиканы окутуунун мисалында Кыргыз Республикасында билим берүүнүн мазмунун реформалоо: учурдагы абалы, кыйынчылыктар жана аткарылуучу милдеттер.

Технология высшего проф ессионального образования

4. 3

СЛК-2

Б.Блум адамдын ой жүгүртүүсүнүн төмөнкүдөй 6 татаалдык деңгээлин аныктайт: 6.Баалоо 5.Синтез 4.Анализ 3.Колдонуу 2.Түшүнүү 1.Билим. Аталган деңгээлдердин физика, математика жана информатиканы окутуу процессинде ишке ашуусун аныктаңыз.

Технология высшего проф ессионального образования

5. 4

Билим берүү технологиясын конкреттүү шарттарда окутуунун күтүлүүчү натыйжаларын, үйрөнүүчүлөрдүн учурдагы абалын диагноздоо каражаттарын, окутуунун моделдеринин топтомун жана окутуунун оптималдуу моделин тандоо критерийлерин камтыган система катары кароого болорун анализдеңиз.

Технология высшего проф ессионального образования

6.

Жогорку мектептерде окутуунун негизги технологиялары. Жогорку мектептерде окутуунун активдүү методдору, аларды колдонуунун технологияларын атаныз.

Технология высшего проф ессионального образования

7.

Модулдук окутуунун максаты, маңызы, механизмдерин атаңыз жана таблицасын чийиңиз.

Технология высшего проф ессионального образования

8.

Жогорку мектептерде окутуунун активдүү методдору, аларды колдонуунун технологияларын түшүндүрүңүз.

Технология высшего проф ессионального образования

9.

ЖОЖдордо семинарлардык, практикалык жана лабораториялык сабактардын түрлөрү.

Технология высшего проф ессионального образования

10.

Жогорку кесиптик адистикикерди даярдоого коюлган талаптарды атаныз. Физика боюнча виртуалдык лабораториялар жана уюштуруу технологиясын анализдениз.

Технология высшего проф ессионального образования

11.

Лекциялык сабактын турлору. Лекцияны иштеп чыгуу технологиялары. Виды лекционных занятий. Технология разработки лекции.

Технология высшего проф ессионального образования

12.

Дистанттык окутуунун технологиясы. Дистанттык формадагы окутуунун озгочолукторун, артыкчылыгын жана кемчилдиктерин атаныз.

Технологии дистанционного обучения. Назовите особенности, достоинства и недостатки дистанционной формы обучения.

Технология высшего проф ессионального образования

13.

Технология контроля качества результатов обучения. Педагогический контроль

Технология высшего проф ессионального образования

ОН-1.Билим берүү процессинин негизги концепцияларынын жана моделдеринин маңызын жана мазмунун билет, изилдөөнүн заманбап ыкмаларын жана өз алдынча кесиптик жана инсандык билим алууну ишке ашырууга, өзүнүн андан аркы билим алуучулук жолун жана кесиптик ишмердигин өзгөчөлөнтө алышат.

ОК-1, ПК-6, ИК-3, СЛК-1

ОН-6.Илимий изилдөөлөрдүн натыйжаларын анализдей алат жана аларды конкреттүү билим берүү жана изилдөө маселелерин чечүүдө колдоно алат. ОК-5, ПК-9, ПК-10, ПК-17

ОН-7.Тажрыйба – эксперименталдык ишти жүргүзүү, инновациялык процесстерге катышуу технологияларын билет,илимий эксперименттердин натыйжаларын иштеп чыгуу үчүн эсептөө ыкмаларын колдонот.

ПК-12, ПК-13, ПК-16, ПК-18, СЛК-3.

ОН-8.Илимий-изилдөө ишинин жыйынтыктарын талдоонун максатка ылайыктуулугун далилдөө,башка авторлордун натыйжалары менен салыштыруу, алынган жыйынтыктардын практикалык маанисин жана аларды ишке ашыруунун мүмкүн болгонордун аныктоо.

ПК-21, ПК-20, ПК-22, ПК-23

14. 5

Физикалык теориялар - жалпы жоболордун негизинде белгилүү системага бириктирилген физикалык билимдердин жыйындысы. Физикалык теориялардын жалпы жоболорун атагыла.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

15. 6

Фундаменталдык теориянын негизинин элементтерин атагыла. Тажрыйбалык фактыларга мисал келтиргиле.

Окуп үйрөнүлүп жаткан обьекттин ой жүзүндө танталган модели - идеалдык обьекттилерге мисал келтиргиле.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

16. 7

Ар бир фундаменталдык физикалык теориянын түшүнүктөрүн жана чоңдуктарын киргизүүнүн зарылчылыгын айткыла. Закондорун атагыла жана түшүндүргүлө.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

17. 8

Физикалык (илимий ) теориялардын структурасынын блок схемасы. Классикалык механикалык теориянын структурасынын блок схемасы түз.

.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

18.

Физикалык (илимий ) теориялардын структурасынын блок схемасы. МКТ структурасынын блок схемасы түз

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

19.

Физикалык (илимий ) теориялардын структурасынын блок схемасы. Термодинамиканын структурасынын блок схемасы түз.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

20.

Физикалык (илимий ) теориялардын структурасынын блок схемасы. Толкундук электродинамика теориясынын структурасынын блок схемасын түз.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

21.

Физикалык (илимий ) теориялардын структурасынын блок схемасы. Кванттык теориянын структурасынын блок схемасы түз.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

22. 15

Фундаменталдык теориялардын ядросундагы дүйнөлүк турактуулуктардын физикалык маанисин түшүндүр.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

23.

Классикалык механиканын орто мектепте берилиш структурасы түз.

Классикалык механиканын жогорку окуу жайларында берилиш структурасын түз

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

24.

Электродинамиканын ядросу - Максвеллдин теңдемелери.

Максвеллдин теңдемелеринин физикалык маанилерин түшүндүр.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

25.

Фундаменталдык теориялардын ядросундагы дүйнөлүк турактуулуктардын физикалык маанисин түшүндүр.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

26.

Молекулалык физика бөлүмүнүн орто мектепте берилиш структурасы түз.

Молекулалык физика бөлүмүнүн жогорку окуу жайларында берилиш структурасын түз.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

27.

Атомдун планетардык моделин слайд- компьютер коштолмосунда презентациялоо жасаңыз.Атом ядросунун байланыш энергиясын жана салыштырмалуулук байланыш энергиянын физикалык маанисинин графигин анализдениз.

Физика курсу-физикалык теориялардын системасы

РО-1 Обучающийся анализирует и решает стратегические задачи, направленные на развитие ценностей гражданского демократического общества, применяет современные методики, технологии организации и реализации образовательного процесса на различных образовательных уровнях в различных образовательных организациях

ОК-1, ПК-1, ПК-3, СЛК-1

РО-4 Знаетпринципы проектирования новых учебных программ и разработки инновационных методик организации образовательного процесса, в том числе в области информатизации образования ПК-14, ПК-15, ПК-16

РО-6Умеет анализировать результаты научных исследований и применять их в решении конкретных образовательных и исследовательских задач. ПК-13, ПК-17, ПК-18

28.

Наука и ее роль в современном обществе. Заполнить обобщающую таблицу «Современная классификация наук».

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

29.

Привести примеры интеграции отечественной системы образования с мировым образовательным пространством.

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

30.

Законодательная база научной деятельности. Дайте отличие фундаментального исследования от прикладного.

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

31.

Составьте педагогический кластер на одну из тенденций

образования в современных условиях: гуманизация, гуманитаризация,

дифференциация, диверсификация, индивидуализация, интеграция, информатизация, технологизация, многовариантность, многоуровневость, непрерывность, стандартизация,фундаментализация.

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

32.

Научная школа как форма подготовки ученых. Составьте кластер на тему «Классификация научных школ».

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

33.

Проектная работа по теме «Научные школы нашего вуза». В рамках проекта представьте одну из научных школ вуза.

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

34.

Описать реформированию образования в современном мире:

глобальные и региональные тенденции.

Теоретические и прикладные проблемы современной науки

ОН-2.Өзүнүн кесиптик ишмердүүлүгүнүн илимий багытын калыптандыруу үчүн өз алдынча изилдөөнүн жаңы ыкмаларын,билим берүү чөйрөсүндө мониторинг жана экспертиза жүргүзүүгө, административдик ресурстарды табууга үйрөнөт.

ОК-4, ПК-3, ПК-14,СЛК-2

ОН-5.Билим берүү процессин уюштуруунун, анын ичинде билим берүүнү маалыматташтыруу тармагындагы жаңы окуу программаларын долбоорлоо принциптерин жана инновациялык усулдарды иштеп чыгууну билет. ПК-1, ПК-2, ПК-20, ПК-23, ИК-3

ОН-7.Тажрыйба – эксперименталдык ишти жүргүзүү, инновациялык процесстерге катышуу технологияларын билет,илимий эксперименттердин натыйжаларын иштеп чыгуу үчүн эсептөө ыкмаларын колдонот. ПК-12, ПК-13, ПК-16, ПК-18, СЛК-3

35.

Физика боюнча предметтик стандарт менен иштөө. Кыргыз Республикасынын жалпы орто билимдеринин МББС жөнүндө түшүнүкторун атаныз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

36.

Физикалык жалпы билим берүү боюнча негизги ченемдик документтер системасын жазыныз. Орто жалпы билим берүүчү мекемелерде жана ЖОЖдордо физиканы окутуу процессин жөнгө салуучу (регламенттөөчү) документтер. Стандарт – билим берүү системасынын коомдун керектөөлөрүнө шайкештигин демонстрациялаңыз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

37.

.Физика предметин түзүүнун методологиясын тушундурунуз. Өзүңүз иштеген уюмундагы (мекемедеги) билим берүү процесстин уюштуруунун жана ишке ашыруунун азыркы методикаларын жана технологияларын практикаланышын айтып бериңиз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

38.

Компетенттик негизде билим берүү парадигмасына ылайык, бул класстарда окуучуларды шыгына, жөндөмүнө жараша профилдик багыттарда дифференцирлепокутуу максатка ылайык жүргүзүлүшүн түшүндүрүрүңүз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

39.

Жалпы билим берүүчү мектептерде физикалык билим берүүнү стандартташтыруу системалык-структуралык жана мазмундук-ишмердүүлүк мамиленин ѳз ара айкалыштыруунун колдонулушун түшүндүрүрүңүз.

Физика предметинин компетенттүүлүктөрүн чечмелеңиз жана бир сабактын мисалында баяндоо жазыныз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

40.

Предметтик компененттүүлүктөр жана аларга мүнөздөмө жазыңыз

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

41.

Физикалык билим берүүнүн беш мазмундук тилкесинтүшүндүрүрүңүз жана 11-класстын мисалында тактаңыз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

42.

Физика боюнча билим берүүдѳн Мамлекеттик жалпы билим берүү стандарттын 13-пунктунда кѳрсѳтүлгѳн баалуулуктардын калыптандырылышы менен бирге кандай билим берүүнүн натыйжалары күтүлѳт аны айтып түшүндүрүңүз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

43.

Илимий маселелерди түшүнүү жана аныктай билүү. Физикалык кубулуштарды илимий негизде түшүндүрүү (чечмелѳѳ). Илимий билимдерди колдонууну анализдениз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

44.

11-класстын стандарт боюнча күтүлүүчү натыйжанын кемчиликтерин айтыныз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору

45.

7-9 жана 10-11- класстарынын физикасын окутуудан келип чыккан натыйжаларын негиздеңиз.

Физика боюнча предметтик стандартты ишке ашыруунун жолдору