2-КУРСТАРДЫН ТАНДООСУНУН ЖЫЙЫНТЫГЫ
№ |
Дисциплинанын аталышы |
Окутуучунун аты-жөнү |
Алган упайы |
Тандалганы |
1. |
- |
- |
- |
|
2. |
Чыгыш адабияты |
Мурзакметов А. |
7 |
|
3. |
ЖРТнын тапшырмалары менен иштөө |
Жумаев Н. |
42 |
+ |
1. |
Текст таануу |
Мапаева Н. |
23 |
+ |
2. |
Кыргыз маданиятынын тарыхы |
Мурзакметов А. |
20 |
|
3. |
Коммуникативдик методиканын негиздери |
Тагаева Ж. |
6 |
|
1. |
Филологдор үчүн компьютердик технология |
10 |
||
2. |
Билим берүүдөгү компьютердик технологиялар |
3 |
||
3. |
Медиасабаттуулук |
33 |
+ |
3 - КУРСТАРДЫН ТАНДООСУНУН ЖЫЙЫНТЫГЫ
№ |
Дисциплинанын аталышы |
Окутуучунун аты-жөнү |
Алган упайы |
Тандалганы |
1. |
Кыргыз адабий тилинин нормалары |
Проф. Элчиев Ж. |
1 |
|
2. |
Батыш адабияты |
Доц.Мурзакметов А. |
22 |
+ |
3. |
Кыргыз тилин жана адабиятын жаңы технологиялар менен окутуу |
Доц.Жороев Т. |
20 |
|
1. |
Кеп маданияты |
Окут. Тажибаева Ж. |
26 |
+ |
2. |
Жаңы кыргыз адабияты |
ул. окут. Табалдиева М. |
13 |
|
3. |
Орто мектепте көркөм чыгарманы талдоонун ык-жолдору |
Проф.Момуналиев С. |
5 |
|
1. |
Салыштырма грамматика |
Доц.Турганбаев Н. |
11 |
|
2. |
Кыргыз адабий сынынын тарыхы |
ул. окут. Табалдиева М. |
10 |
|
3. |
Манас таанууну окутуунун методикасы |
Ул.окут.Маматова А. |
23 |
+ |
1. |
Түркология |
Доц. Турганбаев Н. |
6 |
|
2. |
Айтматов таануу |
Проф. Темирова Б. |
6 |
|
3. |
Тилди жана предметти интеграциялап окутуу методикасы |
Доц.Жороев Т. |
31 |
+ |
1. |
Этимология |
Доц. Турганбаев Н. |
11 |
|
2. |
Түрк элдер адабияты |
Доц.Мурзакметов А. |
10 |
|
3. |
КТА боюнча класстан тышкаркы иштерди жүргүзүүнүн методикасы |
Окут.Камчыева Ж. |
23 |
+ |
1. |
Семантика |
Проф.Элчиев Ж. |
10 |
|
2. |
Көркөм чыгармага адабий талдоо |
Ул.окут. Табалдиева М. |
16 |
|
3. |
КТА сабактарында жазуу жумуштарын жүргүзүүнүн методикасы |
Доц.Раимбердиева З. |
18 |
+ |
1. |
Кыргыз тилиндеги талдоонун үлгүлөрү |
Доц.Мапаева Н. |
40 |
+ |
2. |
Адабият теориясы |
Проф. Жамгырчиева Г. |
2 |
|
3. |
КТА боюнча класстан тышкаркы иштерди жүргүзүүнүн методикасы |
Проф.Тагаева З. |
2 |