Окуу-методикалык иштер
КАФЕДРАНЫН ОКУУ-УСУЛДУК ИШТЕРИ
      Кафедранын мүчөлөрүнүн илимий изилдөө жана усулдук иштеринин жыйынтыктары, кафедранын мүчөлөрүнүн ачык сабактары жана сабактарга өз ара катышууларын уюштурулатурган кафедранын илимий-усулдук семинарын да талкуулоо максаты коюлууда.
      Студенттердин өзалдынча иштери нуюштуруу жана кабыл алуу кафедрада 2002–жылдан бери практикаланып келе жаткан модулдук-рейтингдик системага ылайыкар түрдүү формада жүргүзүлөт.
      Предметтер боюнча өз алдынча иштер, модулдар курстук долбоор, тест, коллоквиум ж.б. формаларда кабыл алуу ийгиликтүү колдонулуп келе жатат.
      Кафедрада дисциплиналар боюнча модулдар - текшерүү иш, тест, коллоквиум, курстук долбоор жана жекече тапшырмалар түрүндө кабыл алынып, ар бир жарым жылдыктын аягында жыйынтыкталып, тиешелүү материалдар кафедрада сактоо маселеси пландаштырылды.
      Дисциплиналар боюнча өз алдынча иштердин, курстук долбоорлордун жана модулдардын аткарылышын тиешелүү окутуучулар тарабынан системалуу көзөмөлдөө, консультациялар, кошумча сабактар өтүү жана кезметчилик убагында системалуу түрдө жекече жана топтук консультациялар берүү менен жүргүзүү пландалууда.       Методдорду жайылтуу максатында ачык сабактар өтүлүп, сабактарга өз-ара катышуулар жүргүзүү жана кафедранын илимий-усулдук семинарында баяндамалар жасалып жатат.
      КАФЕДРАДА ОКУТУЛУУЧУ ПРЕДМЕТТЕР

Педагогика (Бакалавр)

Модулдук курс

семестр

кредиттердин саны

Силлабус, жумушчу программалар

1

Педагогика

III

4

шилтеме

2

Педагогика

IV

4

шилтеме

3

Педагогика

V

2

шилтеме

Магистратура

Модулдук курс

семестр

кредиттердин саны

Силлабус, жумушчу программалар

1

Конфликтология

III

2

шилтеме

2

Педагогика высшей школы

IV

2

шилтеме

3

Управления инновациями в образовательном учреждении

I

4

шилтеме

4

Межкультурные связи в области образования

II

4

шилтеме


      

Дисциплиналар (Модуль) боюнча компетенциялардын матрицасы (картасы)

Күтүлүүчү натыйжалар

(компетенциялар)

Педагогика 4кр, III

Педагогика 4кр, IV

Педагогика 2 кр, V

Педагогика илимдеринин тарыхый өбөлгөлөрү

Педагогикалык ишмердүүлүккө киришүү

Тарбиянын теориясы

Окутуунун технологиялары

Билим берүү системаларын башкаруу

Социалдык педагогика

ЖК 1

A

C

ЖК 2

D

A

ЖК 3

D

A

A

ЖК 4

D

A

A

ЖК 5

A

C

D

D

ЖК 6

D

A

ИК 4

A

ИК 5

A

D

D

D

A

СЛК 1

A

D

D

C

A

КК 1

D

A

A

КК 2

D

A

КК 4

C

A

A

C

A

КК 5

A

A

КК 7

D

A

КК 8

D

A

КК 9

A

D

A – таасири күчтүү, D – таасири орто, C – кыйыр таасир этет